Uwielbiam podróżować, ale nie zawsze mogę. Substytutem dla mnie zatem są książki oraz kanały podróżnicze na you tube.
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi na ten moment ulubionymi.

Pamiętajcie jednak, że są gusta i guściki.
Nie musi nam się zatem zawsze podobać to samo, ale zawsze warto sprawdzić.
Chyba, że nie lubisz i po prostu masz to…. gdzieś 😉 to też spoko!

  1. Przez świat na fazie
    Zaczęłam oglądać od środka, kiedyś przez przypadek trafiłam na historycznego już vloga z piciem wódki z pingwinami. Bardzo szybko się wciągnęłam i obejrzałam wszystkie odcinki. Teraz jestem na bieżąco i z  niecierpliwością czekam na każdy nowy odcinek. Super widać jak Dawid Faza Fazowski się rozwinął, a z nim jego kanał. Jego podróże, są naprawdę ekstremalne, a przygody nie zawsze kończą się dobrze. Usposobienie i autentyczność fazy to coś co zatrzyma Was na dłużej.przez-swiat-na-fazie
  2. Ucieczka do raju
    Słuchajcie ta historia może być naprawdę inspirująca.  Jak mówi opis kanału n YT: “Kanał o tematyce LifeStyle’owej i podróżniczej z elementami reporterskimi, humorystycznymi i pseudo motywacyjnymi…”
    Chyba ma słabość do takich mężczyzn (dobrze, że mój mąż nie zna polskiego ;)) prawdziwych, autentycznych dążących do celu. Oprócz życiowych vlogów głównie z Filipin vloger działa na rynku muzycznym. Mam nadzieję, że bedzie tego więcej bo wpada w ucho!ucieczka-do-raju
  3. Podróże wojownika
    Zaraz ktoś sobie pomyśli, że mam obsesję jakąś… Trzeci kanał który lubię i trzeci facet. W sumie nie wiem dlaczego tak jest – uznajmy, że to wina “Jutuba” takie kanały mi pokazuje, a ja takie oglądam. Pioter trenuje sztuki walki i podróżuje po świecie.  Fajne vlogi i piękne widoki. Na luzie i bez spiny.podroze-wojownika
  4. Globstory
    Na Kaję trafiłam pierwszy raz na filmiku z Iranu – jak wiadomo trip białej kobiety do Iranu wzbudza zainteresowanie. Fajna ta Kaja taka naturalna 🙂 vlogi z całego świata m.in Chiny, Kuba, Gruzja, Laos czy Tajlandia.
    Globstory
  5. BezPlanu
    Podróżuje bez planu 😉 a czasem pewnie z, czasem ma towarzystwo, a czasem nie. Za to jego odcinki zawsze są ciekawe. Znajdziemy w nich nie tylko piękne ujęcia, ale dowiemy się również co nieco o kulturze, jedzeniu i zwyczajach z jakimi możemy się spotkać w poszczególnych miejscach. Zakątki świata odwiedzane przez Bartka są raczej egzotyczne i/lub niespotykane – jak choćby Naddniestrze – przyznać się kto był lub w ogóle słyszał o tym miejscu? Odcinki mają zazwyczaj angielskie napisy – zatem nie musimy oglądać sami, a i posłuży nam to podszkolić język.
    BezPlanu

 

Mam nadzieję, że zainteresuje Was jeden z tych kanałów – są naprawdę spoko! Poleconko!

Dodaj komentarz